۵ بازديد

 

اگر بخواهیم مراحل راه‌اندازی صرافی در ونکوور را تقسیم‌بندی کنیم می‌توانیم گام‌های زیر را برای اینکار تعریف نماییم:

  • سعی کنید یک ایده جدید داشته باشید. این می‌تواند کلید موفقیت شما در راه‌اندازی صرافی ونکوور باشد. مهارت‌ها و توانایی‌های خود را بسنجید و نیازهای بازار را ارزیابی کنید. سپس بر این اساس راهکار جدیدی را طرح‌ریزی کرده و خودتان را از دیگران متمایز کنید.
  • یادتان باشد که قبل از سرمایه‌گذاری ایده خود را حتما مورد آزمایش قرار دهید. بهترین راهکار برای آزمایش ایده صرافی این است که یک طرح تجاری بر اساس آن تنظیم کنید. این طرح تجاری در ارزیابی بازار کانادا کمک شایانی به شما خواهد کرد. همچنین برای ارائه به سرمایه‌گذاران کانادایی و وام‌دندگان نیز ضروری است.

طرح تجاری به شما نشان می‌دهد که یا ایده شما قابل اجرا هست یا خیر.

  • یک نام تجاری برای صرافی ونکوور خود انتخاب کنید. این نام تجاری باید منحصربه‌فرد، جذاب و البته مرتبط باشد.
  • تمامی کسب‌وکارها اعم از صرافی و غیره در کانادا به سه شکل تقسیم‌بندی می‌شوند : مشارکتی (مالکیت جمعی)، مالکیت انحصاری (مالکیت فردی)، شرکتهای سهامی (مالکیت سهمی).

پیش از هرچیز باید مشخص کنید که صرافی مورد نظر شما در کدامیک از این گروه‌ها جای می‌گیرد و به چه صورت اداره خواهد شد. امتیازات مالیاتی، سطح تعهدات و البته ریسک‌های هرکدام از این نوع کسب‌وکارها با هم متفاوت است. سعی کنید باتوجه به شرایط خود بهترین گزینه را برگزینید.

  • شما هم می‌توانید مسئولیت تأمین مالی صرافی را به تنهایی بر عهده گرفته و تمامی مخارج را از جیب پرداخت کنید، هم می‌توانید از کمک سرمایه‌گذران و تأمین ‌کنندگان دیگر کمک بگیرید. پیدا کردن شریک، وام‌های دولتی، سرمایه‌گذاران خصوصی و غیره همگی فرصت‌هایی هستند که می‌توانید برای کمک به تأمین مالی راه‌اندازی صرافی از آنها استفاده کنید.

تأمین تمام مخارج به صورت فردی گرچه هزینه بالا و ریسک بسیار زیادی دارد، اما طبیعتا سودآوری آن نیز بیشتر خواهد بود.

  • قبل از اینکه بتوانید به صورت قانونی فعالیت اقتصادی صرافی ونکوور خود را آغاز کنید، باید مجوزهای لازم را دریافت نمایید.
  • همچنین باید برای پرداخت مالیات کالا و خدمات (GST) و مالکیت فروش هماهنگ (HST) نیز ثبت‌نام کنید. هرچند اگر درآمد ناخالص صرافی جدید شما طی چهار فصل کمتر از 30000 دلار باقی بماند، نیازی به ثبت‌نام در این طرح‌ها نخواهید داشت.

گرچه توصیه می‌کنیم حتی اگر سطح درآمد ناخالص شما کمتر از حد تعیین شده است، باز هم در GST/HST ثبت‌نام کنید تا از اعتبارات مالیات ورودی (Input Tax Credits) بهره‌مند شوید. اعتبارت مالیات ورودی راه‌حلی است که می‌تواند بخشی از هزینه راه‌اندازی صرافی را به شما بازگرداند.

  • شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا کانادا واقع شده است. بنابریان برای گرفتن مجوز فعالیت تجاری در این شهر باید خود را به عنوان یک جمع‌کننده مالیات فروش استانی معرفی کرده و به عنوان یک PST ثبت‌نام کنید.
  • خود را برای استخدام کارمندان آماده کنید. برای اینکه مجوز ادامه کار بگیرید، باید مراقب کسورات حقوق کارمندان، بیمه غرامت کارگری و بیمه اشتغال باشید و هزینه آنها را پرداخت کنید.
  • در مرحله آخر، قبل از شروع به کار باید صرافی خود را در FINTRAC ثبت کنید. حتی اگر در طرح استانی هم ثبت‌نام کرده باشید نیز باز باید در FINTRAC ثبت‌نام کنید. البته نگران نباشید، چراکه ثبت‌نام در FINTRAC هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.